نحوه ثبت سفارش
نحوه ی ثبت سفارش،ارسال و پرداخت

راهنمای خرید از بانه آمازون

با خرید از بانه آمازون آسایش هر چه بیشتر را در خریدتجربه کنید.این فروشگاه شرایطی را فراهم کرده تا کاربران بتوانند به راحتی محصول مورد نظرشان را انتخاب کرده و آن را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل دریافت کنند.

نکات مهم:

ابتدا مبلغی جرئی به عنوان بیعانه گرفته خواهد شد،سپس هزینه ارسال تا شهر مورد نظر به صورت پس کرایه توسط خریدار پرداخت می شود.

بانه آمازون پس از تحویل سفارش،رسید سلامت کالا را دریافت کرده و کلیه مسئولیت های ناشی از حمل و نقل کالا و تحویل آن به مشتری،بر عهده ی متصدی حمل و نقل و تحویل دهنده است.

در صورت بروز (شکستگی،ضرب خوردگی و آسیب دیدگی) جبران خسارت بر عهده ی تحویل دهنده می باشد.

هر چند بانه آمازون تلاش خود را در جهت تسریع دریافت خسارت مشتریان انجام خواهد داد.

پیگیری سفارش

در سفارش هایی که توسط باربری ارسال می گردد باربری مسئول تحویل سفارش بوده و در صورتی که مشتری در زمان مراجعه مامور باربری در منزل حضور نداشته باشد،جهت هماهنگی لازم برای دریافت سفارش خود باید شخصا پیگیری کند و فروشگاه وظیفه ای در این خصوص ندارد.

ثبت سفارش در فروشگاه

مشتریان عزیز می توانند سفارش های خودرا 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل ثبت نمایند.

جهت هماهنگی برای ثبت سفارش سریع با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

تحویل سفارشات این فروشگاه در سریع ترین زمان ممکن با توجه به شرایط موجود بوده و تحویل کالا 24 ساعت و حداکثر 48 ساعت به دست مشتریان خواهد رسید.

گارانتی محصولات

محصول مورد نظر شما گارانتی شده سپس ارسال خواهد شد.این فروشگاه محصولات خود را با اصالت و ضمانت کالا ارائه می نماید.به این منظور گارانتی محصولات 2 ساله می باشد.همه محصولات  تا 18 ماه دارای خدمات پس از فروش می باشند.

مشتریان محترم باید تمام جنبه های ظاهری سفارش خود را بررسی کرده و در صورتی که فاقد عیب و ایراد بود،پس از امضای رسید آن را تحویل بگیرند.

راحتی و سهولت کاربران در خریدی مطمئن،هدف فروشگاه بانه آمازون می باشد.